Rena Rama Verkstan

– För Din Kreativitet –

Rena Rama REAN januari 9, 2008

Filed under: Diverse — Rena Rama Verkstan - För din kreativitet @ 20:46

Nu när jag är på sluttampen med inventering och kassaregistrering så inser jag att det är läge att ha en liten REA, innan jag börjar ta hem nya varor.

Alltså,

50% på alla inramade julbonader samt en massa andra fina tavlor också.

40% på vissa utvalda mönstrade julpapper.

25% på alla kvarvarande julstämplar.

Välkommen in att fynda!

 

4 Responses to “Rena Rama REAN”

  1. Ewa Nilsson Says:

    Hej!

    Jag undrar vad du har för julstämplar kvar? Den 18 jan kommer jag med ett gäng från Söderhamn. Du kanske kan lägga undan till dess.

    weva@telia .com

  2. renaramaverkstan Says:

    Hej Eva. Om det är Magnolia du är ute efter så har jag bara en ynka kvar, och det är pojken som äter lussebulle. Om du vill så kan jag lägga undan den till dig. Annars har jag också andra trevliga stämplar kvar från andra leverantörer. Är det något särskilt du är ute efter? Jag kan kanske ta ett foto av reahögen och publicera.
    Hälsningar Rena Rama Carina

  3. Ewa Nilsson Says:

    Jag vill gärna ha pojken som äter lussebulle. Vill du vara snäll och ta ett kort av rea-högen, på stämplar. Sen är jag ju lite sugen på promarkerpennorna, förstås. De i lite pastelliga färgerna. Trevlig helg, weva

  4. renaramaverkstan Says:

    Sorry, du hann inte med. Pojken blev såld fredag och ditt meddelande kom på lördag. Som du ser så har jag bild på stämpelhögen här ovan. Spana in och hör av dig inom kort om du är intresserad av något eller om du vill se mer på något du skymtat.


Lämna en kommentar