Rena Rama Verkstan

– För Din Kreativitet –

Söndagsjobb juli 20, 2008

Filed under: Diverse — Rena Rama Verkstan - För din kreativitet @ 18:36

Jodå, jag åkte in och jobbade några timmar idag också. Jag tänkte nämligen ta en kväll ledig till veckan för att åka med goda vänner och äta på Torön. Därför gjorde jag ett pass idag istället så  att jag inte behövde ha dåligt samvete när Lilleanne är här och jobbar utan mig den kvällen. Sambon var ändå bara hemma och försökte laga gammelchevan, så då kunde ju jag jobba på mitt.

Jag fortsatte att grunda ytterdörren. Himla många vinklar och vrår är det. Jag har nästan grundat klart allting, men jag måste skruva bort några beslag och plåtar, och jag hade ingen lämplig mejsel till det. Får fixa det sista i morgon istället. Sen är det bara att gå på med färdigfärgen. Då får man gå på samma eländiga vinklar och vrår igen, alltså.

I morgon ska vi plocka ut alla bänkarna på läktaren. Vi har skruvat lös dem, men ni kan ju tänka er all den skit som sitter under. Det blir att ta fram skrapa och rotborste.

 

Lämna en kommentar