Rena Rama Verkstan

– För Din Kreativitet –

Vart lite trött… januari 14, 2009

Filed under: Diverse — Rena Rama Verkstan - För din kreativitet @ 20:18

Som Ni märker så ligger jag lite lågt just nu.  Det är så stor stress och så högt tempo i december så att luften går ur en alldeles såhär nu i januari. Men jag känner att det nog är dags att kliva ut ur idet nu.

Vi har inte planerat in vårens kurser ännu. Ett datum är dock spikat. Torsdagen den 5 februari är det dags för inspirationskväll igen. Tema ”Alla hjärtans dag”. Vi lovar lite nytt att inspiraras av. Ni får väl se…

Nytt är också att jag ska hålla några kurser åt Vuxenskolan i korttillverkning, scrapbooking och decoupage. Naturligtvis ska vi själva fortsätta att ha kurser, men inte alls så många. Skönt att slippa administration med bokningar (framförallt sena avbokningar)

Lilleanne ska också hålla en ny spännande kurs åt Vuxenskolan. Homestyling. Jag berättar mer om det lite senare.

På söndag den 25 januari så susar jag upp till Hede igen och har scrapbookingkurs åt ett gäng där. Kul!

Rean pågår hela januari ut. Fortsätt fynda stämplar till halva priset, vetja!

Nu ska jag nog krypa upp och mysa i soffan en stund. Ajöss för idag!