Rena Rama Verkstan

– För Din Kreativitet –

Tusan, vad med grejer jag fått! oktober 25, 2007

Filed under: Diverse — Rena Rama Verkstan - För din kreativitet @ 21:04

Det händer saker när man är borta. Mamma och farmor har varit hemma hos mig och skött städning och matlagning, nu när både sambon och jag har varit borta.

Och på jobbet har det kommit massor med roliga saker. Jag ska kolla imorgon på allt nytt. Jag vet att jag fått nya Scrapbooking m.m., den svenska scraptidningen. Skynda den som vill ha, de har en rykande åtgång. Basic Greys julpapper har också anlänt, Figgy heter den. Kanonfina.

papper papper papper

Några ser du här, resten i butiken.

Jag har också fått hem lite burkar som man kan dekorera, plåtlådor liksom. Roligt att ge ge bort en scrappad låda i julklapp.

Jag kollar mer imorgon, allt vad kul jag fått, så kan jag berätta mer sen.

 

Lämna en kommentar